10. kesäkuuta 2016

Agitreenit

Traun vuoro treenaa:



Paljon kiemuraa ja käännöksiä, ei tainnut olla ihan kummankaan parasta osaamista tämä. Tai no, meni ne neljä ekaa estettä ihan kivasti :D Välistävedossa olin myöhässä, joten kerrattiin sitä hetki ennen kuin päästiin jatkamaan. 5-10 taas siinä välissä ihan ookoo, 11 hypylle käänsin liian tiukasti ja väärältä puoleltahan se meni. Ihmeteltiin sitäkin hetki ennen kuin päästiin jatkamaan. Ja siinä vaiheessa Trau päätti että nyt on jano ja paineli kesken radan juomaan. Ennen vikaa putkea Trau oli mun jaloissa, tosin se korjasi itse yllättävän hyvin.

No, tokalla yrityksellä selvittiin ehkä vähän paremmin. Pitänee silti pitää rata muistissa, jos sitä elokuusta ottaisi taas hallikortin. Vähän sellainen kutina, että Traun pentusuunnitelmat saa siirtyä kevääseen, mulla ole edes varmaa urosta vielä ja muutenkin kauheeta sählinkiä tässä. Ehtii sitä silloinkin vielä hyvin. Ja aika kakara tuo on edelleen, hitaasti kehittyvää sorttia niin fyysisesti kuin henkisestikin, joten voi olla ihan hyväkin vielä odotella. Ehkä mulla on tässä pieni toive siitäkin, että sais tuolle jotain tuloksia ennen pentuja, ei ehkä vielä agista, mutta on tuo nyt rallyakin jonkin verran tehnyt... No, katsotaan ja mietitään :)

Huomenna lähdetään taas viettämään maalaiselämää mökille, ja toivottavasti mulla on ensi viikolla käsissäni taas toimiva kone, joka jaksaisi esimerkiksi kuvanmuokkaukset menemättä kokonaan jumiin. Vois lisätä päivittelyintoa tännekin, kun ei tarttis jatkuvasti tapella koneen kanssa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti