9. helmikuuta 2018

Osteopaatilla

Tore pääsi tänään pitkästä aikaa osteopaatin pöydälle. Osteopaatti on tossa reilun 10min kävelymatkan päässä ja jostain Tore tiesi minne oltiin menossa. Joka risteyksessä lähti kipittämään oikeaan suuntaan kovalla kiireellä :D 

Samaa vinoumaa oli selässä kuin ennenkin, ja lisäksi jännityksiä mahan alueella. Osteopaatin mukaan mahan kurinat voi hyvinkin olla selästä lähtöisin, sain siihen hyvin pitkän selityksen jota en enää muista niin hyvin että sitä voisin kirjoittaa, mutta kuulosti ihan mahdolliselta. Oon jotain samantyyppistä itsekin jossain vaiheessa miettinyt. Etenkin kun maha alkoi mun muistaakseni oireilemaan vähän sen jälkeen kun pompotukset alkoi uudestaan, vaikken nyt mene vannomaan. Nyt seuraillaan ja toivotaan, että anaalirauhasten täyttymisen ja pompottelun lisäksi myös loput mahan kurinat jäi sinne osteopaatin pöydälle. Loppukuusta käydään siellä vielä uudelleen tsekkaamassa miltä tilanne näyttää. Taidan myös tietää minne Trau menee käymään juoksujen jälkeen...

Nyt otetaan viikonloppu rennosti, eilen onneksi metsälenkki venähti taas 2,5h mittaiseksi hyvän kelin takia, niin voidaankin ihan hyvillä mielin löhötä sohvalla. Ja ehkä vähän temppuilla, kun koiratanssikurssi alkoi tällä viikolla ja ensimmäinen temppulista sen mukana. Aika tuttuja juttuja ekat temput, mutta vahvistamista niistä melkein kaikki vaatii, mä oon aika jämähtänyt käsimerkkeihin mutta kai niitä pitäisi lähteä häivyttämään pois. Tulee olemaan mulle paljon vaikeampaa kuin Torelle :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti